Woepietijd - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Steve Kellner - WaarBenJij.nu Woepietijd - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Steve Kellner - WaarBenJij.nu

Woepietijd

Door: Steve

Blijf op de hoogte en volg Steve

09 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na enkele weken van gehele onthouding begon het wel te knagen. De drang naar spanning, actie, emoties en uiteindelijk een climax. Dat een drie dagen durende cricketwedstrijd hier helemaal niet voor in aanmerking komt, lijkt mij nogal evident.
Enkele mensen maakten me er al via allerlei hoogtechnologische manieren vrij attent op: 'je gaat toch naar Yanina gaan kijken'?
Natuurlijk had ik die intentie, maar gezien ik me hier echt probeer te integreren, is dit niet iets dat je weken/dagen op voorhand plant. Je ziet wel, en uiteindelijk ga je wel …
Dergelijke beslissingen geven je dan meestal het voordeel van de twijfel en zo kom je op een mooi zitje terecht (dankzij enkele vriendelijke meneren), pal in het midden achter de 'royal box', incl. wat aangeboden drankjes, lekkere hapjes en chips (frietjes). Voor de thee & biscuits heb ik gepast, dergelijke gastvrijheid mag je ook niet tarten me dunkt.
Na een gezellige dubbel waar mijn 2 favoriete meisjes als winnaar uit kwamen, kregen we een mooie finale-twee-setter geserveerd, waar Yanina enkel de eerste drie games wat onzeker stond te tennissen (verloor), maar voor de rest er geen twijfel over liet bestaan, ze staat er terug!
6-3 en 6-2 setstanden, WOOoepie!

  • 09 Januari 2010 - 11:24

    Je Schoonebroer:

    Tof dat je dat daar eens mee hebt gemaakt. Het is eens wat anders dan die koude voetbal machen in Brugge. Hebben daar ook lekkere hamburgers ?? Ja het is waar voor vips zijn het andere dingen he...

  • 09 Januari 2010 - 14:54

    Papie:

    ok volgende opdracht.
    HEB JE AL EEN SHORT BLACK EN OF EEN LONG BLACK GEDRONKEN,,,????

  • 10 Januari 2010 - 02:32

    Steve:

    -lekkere hamburgers in overvloed hier, (koud) voetbal daarentegen.
    -Wat denk je zelf? Hoe je het draait of keert, ook hier heb ik 's ochtends Een humeur. Een van de twee ga je me echter nooit zien drinken ...

  • 10 Januari 2010 - 08:59

    Papie:

    De vertigo climb al gedaan????

  • 10 Januari 2010 - 10:55

    Thomas:

    Kurt, zeg jij nu dat ze op de club lekkere hamburgers verkopen? ;)

  • 16 Januari 2010 - 19:05

    Nicole Kellner :

    Hey Steve,

    We zitten voor het ogenblik in Nantes bij Chantal en Serge. Je hebt van iedereen dikke kussen. We wensen jou een spetterend 2010.

    Kus Guy, Nicole, Chantal et Serge

  • 20 Januari 2010 - 04:30

    Bartje:

    Hamburgers en lekkere koffie meer dan genoeg, maar die paprika chips met ribbeltjes zijn zo moeilijk te vinden :-(

  • 21 Januari 2010 - 13:15

    Anneke:

    Tof van je belevenissen te kunnen lezen.
    Stel het wel onder mijn voeten!

  • 16 Februari 2010 - 19:32

    Bert Vana:

    Nog es een update mss Stevie???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Wanneer ik terug ben?

Recente Reisverslagen:

25 September 2010

Abel Tasman

31 Juli 2010

Facts nd figures

01 Juli 2010

Welcome my new love!

28 Februari 2010

Piha

18 Februari 2010

Hi, My name is ...
Steve

Actief sinds 18 Okt. 2009
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 70706

Voorgaande reizen:

04 November 2009 - 30 November -0001

Wanneer ik terug ben?

Landen bezocht: